تجهیزات ترافیکی

3 سال پیش
ارسال پیامگفتگوی آنلاین


دسته بندی فروشگاه های اینترنتی
محل تهران ,..منطقه 12 تهران
آدرس خیابان امام خمینی نرسیده به میدان حسن آباد کوچه جهانگردی
قیمت توافقی
  • ◀️وب سایت :
    http://bazaretraffici.com/catproduct/%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9%DB%8C
  • ◀️پیج اینستاگرام:
    http://Instagram.com/bazaretraffici
  • ◀️کانال تلگرام :
    http://telegram.me/bazaretraffici
رشد جمعیت و استفاده بیشتر از وسایل نقلیه باید اقداماتی در جهت برقراری امنیت انجام شود. یکی از مهم ترین اقدامات برای برقراری امنیت در جاده ها استفاده از لوازم و تجهیزات ایمنی جاده ای می باشد.

تجهیزات ایمنی راهها دارای انواع گوناگونی می باشند ، سرعت گیر جاده ای ، چشم گربه ای ، استوانه ایمنی ، بشکه ترافیکی ، موانع ترافیکی پلاستیکی و فلزی، مخروطی ایمنی ، علائم و تابلوهای ایمنی و هشدار دهنده و غیره نمونه هایی کاربردی از محصولات و تجهیزات ایمنی میباشند که در ایمن کردن راهها و جاده ها مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده از تجهیزات ایمنی از جمله ضرورتهای راه و ترافیک در شهرهای مدرن امروزی است.به منظور ایمن ساختن راههای موجود کشور و جلوگیری از خسارت های وارده ،تجهیزات ایمنی و ترافیکی نقش بسیار مهمی در پیشگیری از حوادث ها و اتفاقات غیرمنتظره دارند.

از تجهیزات ترافیکی و ایمنی برای جداکردن ، مسدود کردن ، مشخص کردن و علامت گذاری برای مسیرها استفاده میشود.امنیت جاده ها و سلامت رانندگان و هشدار راههای فرعی و اصلی و تعیین به موقع مسیر از اهمیتهای استفاده از تجهیزات ایمنی میباشد.

فروشگاه اینترنتی بازار ترافیکی عرضه کننده تجهیزات ترافیک شهری ، جداکننده ها و موانع خیابانی و جاده ای میباشد.برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید و نصب انواع محصولات ترافیکی با ما در تماس باشید.

09194317031-02166172948
برچسب آگهی

آگهی های مشابه
آگهی های بیشتر برای

فروشگاه های اینترنتی در نصب آگهی

https://nasbeagahi.com/v/12267
لینک به اشتراک گذاری




این سایت هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده تر معامله کنید.

ارسال پیامگفتگوی آنلاین ارسال به دوستان