اعطای نمایندگی چرتکه و رباتیک،روبیک در قزوین

3 سال پیش
ارسال پیامگفتگوی آنلاین


دسته بندی خدمات آموزشی
محل قزوین ,آبیک
قیمت توافقی
اعطای نمایندگی چرتکه و رباتیک و روبیک!
شرایط اخذ نمایندگی چرتکه و رباتیک و سایر محصولات و رشته های آموزشی داناکو:
فعالیت در یک عرصه مناسب شغلی با امتیازات و پشتیبانی می تواند دغدغه بسیاری از افراد باشد. چه آنهایی که فرهنگی و آموزشی می باشند و در این زمینه فعالیت دارند و چه افراد مستعد و پر تلاشی که به دنبال یک شغل مناسب می باشند.
اخذ نمایندگی موسسه آموزشی و یا یک شرکت فعال در زمینه آموزشی معتبر می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد ، چه بهتر که از طریق این شرکت اخذ نمایندگی چرتکه ، اخذ نمایندگی رباتیک و سایر محصولات را با هم داشته باشید تا علاوه بر تامین خواست مراکز آموزشی مختلف ، سبد متنوعی از رشته ها و محصولات مختلف را داشته باشید.
گروه آموزشی پژوهشی داناکو مفتخر است که با تنوع محصولات و خدمات خود ، در کنار پشتیبانی مستمر از نمایندگان خود ، بتواند گزینه مناسبی برای افراد و یا مرکزی که به دنبال اخذ نمایندگی موسسه آموزشی و یا شرکت فعال در حیطه آموزش و خلاقیت کودکان و نوجوانان است اشد.
با دریافت نمایندگی محصولات خلاقیت محور گروه آموزشی پژوهشی داناکو می توانید دغدغه خود را برای دریافت نمایندگی چرتکه ، رباتیک ، خلاقیت و سایر محصولات را یکجا بر طرف نمایید و همچنین امتیاز فروش و خدمات متنوعی از رشته های آموزشی پژوهشی داناکو را همراه داشته باشید.
برای کسب اطلاعات بیستر با شماره های زیر در ارتباط باشید:
09224837423 _ 02136043924
برچسب آگهی

آگهی های مشابه
آگهی های بیشتر برای

خدمات آموزشی در نصب آگهی

https://nasbeagahi.com/v/15508
لینک به اشتراک گذاری




این سایت هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده تر معامله کنید.

ارسال پیامگفتگوی آنلاین ارسال به دوستان