رنگ اپوکسی روشان فام-قیمت رنگ اپوکسی

3 سال پیش
ارسال پیامگفتگوی آنلاین


دسته بندی ابزار آلات ساختمانی/برق و الکتریک
محل خراسان رضوی ,مشهد ریزه
  • ☎️ تماس 1:
    09153119207
  • ◀️وب سایت :
    https://rawshan.com/
اپوکسی :پوشش های اپوکسی دارای چسبندگی خوبی روی طیف وسیعی از سطوح بوده , رنگ اپوکسی از دو عنصر رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمید تشکیل شده است. رنگ اپوکسی به دلیل مقاومت بالایی که در برابر رطوبت، اصطحکاک و عوامل جوی و شیمیایی دارد جایگزین مناسبی برای پوشش های محافظتی می باشد. رنگ اپوکسی پس از خشک شدن کامل، قابل شستشو بوده و به علت داشتن خاصیت انعطاف پذیری در مقابل تغییر شکل های سطحی سازه، مقاومت می کند و همین طور بسیار ضربه پذیر است. در رنگ های کولتار اپوکسی افزایش مقداری کولتار به رنگ اپوکسی مقاومت آن در مقابل آب و زنگ زدگی افزایش می یابد. و آستر زینک ریچ اپوکسی نیز با ایجاد حفاظت کاتدی روی سطح فولاد و آهن از زنگ زدگی آنها جلوگیری و سطح در مقابل عوامل خورنده برای مدت و طولانی محافظت می نماید. رنگهای اپوکسی در موارد مقابل کاربرد زیادی دارد: رنگ ها و پوشش, قالب های صنعتی و کامپوزیت ها ,سامانه های الکتریکی و الکترونیک مصارف خانگی و دریایی , هوافضا, زیست شناسی استفاده کرد و همچنین از رنگ اپوکسی می توان بر روی سطح های فلزی، چوبی و سیمانی استفاده کرد،یعنی درموتورخانه ها، سطوح مجاور مواد شیمیایی متوسط، زیرزمین های مرطوب، کف پارکینگ ها و کارخانه ها و در کل هر جایی که نیاز به یک پوشش مقاوم در طولانی مدت هست می توان از رنگ اپوکسی استفاده نمود.موادی که بر پایه اپوکسی ساخته می شوند دارای کاربردهای بسیار زیادی هستند که از مهمترین آنها می توان ساخت رنگ اپوکسی و کفپوش اپوکسی را نام برد .و همچنین می توان کاربرد در ساخت موادی چون چسب ها، کامپوزیت ها همانند موادی که از فایبر گلاس یا فیبر کربن استفاده می کنند.ساختار شیمیایی اپوکسی ها این اجازه را به ما می دهد که بسپارهای (ماده ای شامل مولکول های بزرگی می باشد که از به هم پیوستن واحدهای کوچک تکرار شونده که تکپار یا مونومر نامیده می شود، ساخته شده است) گوناگونی با خواص بسیار متفاوت تولید شود.به طور کلی اپوکسی ها را به خاطر چسبندگی بالا و مقاومت شیمیایی و گرمایی که دارد و خواص خوبش یا حتی مقاومت الکتریکی بسیار خوب آنها نسبت به اکثر رزین های دیگر می شناسند. به طور کلی اپوکسی را به خاطر چسبندگی بالا و مقاومت شیمیایی و گرمایی که دارد و خواص خوبش یا حتی مقاومت الکتریکی بسیار خوب آنها نسبت به اکثر رزین های دیگر می شناسند.
انواع رنگ های اپوکسی :
پرایمر اپوکسی پلی آمید،پرایمر اپوکسی ضد خوردگی ، پرایمر زینک ریچ اپوکسی دو جزئی، پرایمر زینک ریچ اپوکسی سه جزئی، پرایمر زینک فسفات اپوکسی ،پرایمر زینک کرومات اپوکسی ، پرایمر اکسید آهن اپوکسی پلی آمید،رنگ میانی اپوکسی پلی آمید، رنگ میانی اپوکسی پلی آمید، رنگ رویه اپوکسی پلی آمید براق، رنگ رویه اپوکسی پلی آمید نیمه مات، رنگ رویه اپوکسی پلی آمید مات، رنگ رویه اپوکسی پلی آمید (مخصوص آب آشامیدنی)، رنگ میانی اپوکسی پلی آمید (مخصوص آب آشامیدنی)،رنگ رویه کولتار اپوکسی پلی آمید، رنگ رویه اپوکسی پلی آمین،رنگ میانی اپوکسی پلی آمین، رنگ رویه اپوکسی پلی آمین )مخصوص آب آشامیدنی)،رنگ میانی اپوکسی پلی آمین )مخصوص آب آشامیدنی)،رنگ رویه اپوکسی پلی آمین، رنگ رویه اپوکسی فنولیک، پرایمر اپوکسی فنولیک، رنگ اپوکسی استر هوا خشک و...
تماس با ما
کارخانه: مشهد، شهرک صنعتی چناران، فاز 1، صنعت 9 و 11
دفتر مرکزی: مشهد، بلوار هفت تیر، برج آرمیتاژ، واحد 806
051-46139200-3
موبایل: 09153119207
ایمیل: info@rawshan.com
تلفن: 05146139200
http://rawshan.com/
شرکت روشان فام تولید کننده ی رنگ های صنعتی، ترافیکی، ساختمانی و انواع تینر فعالیت خود را در سال 1382 با تمرکز بر تولید پوشش های صنعتی تخصصی با کیفیت بالاتر از سطح موجود در بازار شروع نمود که در آن زمان تعداد بسیار معدودی از تولید کنندگان توانایی فرموله کردن این نوع پوشش ها را داشتند. با تکیه بر سعی و تلاش بی وقفه مدیران و تیم آزمایشگاهی مجرب و پرسنل آموزش دیده و تحقیق و توسعه فراوان در رابطه با انواع مواد اولیه موجود در بازار و ابتکار فرمول های به روز و مدرن، این شرکت در مدت زمان کوتاهی موفق شد سهم قابل توجهی از بازار داخلی را بدست آورد که توجه بسیاری از صنعت گران به نام را جلب نمود.
همزمان با فعالیت بی وقفه در تولید و بازرگانی داخلی، این شرکت اولین محموله ی صادراتی خود را در سال 1386 با تمرکز بر تولید رنگ های ساختمانی با پوشش بالاتر و کیفیت ماندگار تر نسبت به محصولات موجود در بازار های آسیای میانه عرضه نمود که در مدتی کوتاه توجه بازرگانان منطقه را به خود جلب کرد و این شرکت با برند های متعدد طی سالیان به یکی از عرضه کنندگان اصلی این نوع پوشش ها در بازار آسیای میانه تبدیل شد.
به موازات توسعه ی بازار های صادراتی و پوشش های صنعتی در داخل کشور، این شرکت خط تولید پوشش های ترافیکی خود را نیز با موفقیت راه اندازی نمود. با تکیه بر سال ها تجربه و اعتبار در بازرگانی و تولید شرکت روشان فام به سرعت به یکی از اصلیترین پیمانکاران پروژه های دولتی در امور احداث و رنگامیزی جاده ها و راه ها با بیش از 3000 کیلوکتر در سال تبدیل شد و موفق به اخذ رتبه ی “C” در وزارت راه و شهرسازی ایران گردید.
برچسب آگهی

آگهی های مشابه
آگهی های بیشتر برای

ابزار آلات ساختمانی/برق و الکتریک در نصب آگهی

https://nasbeagahi.com/v/18285
لینک به اشتراک گذاری




این سایت هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده تر معامله کنید.

ارسال پیامگفتگوی آنلاین ارسال به دوستان