قهوه فوری سوپریم گانودرما کالامال

3 سال پیش
ارسال پیامگفتگوی آنلاین


دسته بندی فروشگاه های اینترنتی
محل البرز ,...منطقه5 کرج
آدرس باغستان بوستان 13 پلاک 23
قیمت 260,000 تومان
  • ☎️ تماس 1:
    09198800460
  • ◀️وب سایت :
    www.kalamal.com
با مصرف اولین ساشه از قهوه گانودرما انرژی فکری و روحی شما بسیار تغییر می کند و دلیل این امر نیز استفاده از پودر گیاه جینسینگ در ترکیبات قهوه سوپریم است .جینسینگ سبب می شود تا عملکرد مغز به شدت تحت تاثیر قرار گرفته و میزان حافظه و عملکرد مغزی تا حد زیادی تغییر کند .با مصرف یک دوره 3 ماهه جینسینگ امید به این می رود که میزان حافظه و استرس و بیماری های روحی در فرد به میزان زیادی کاهش پیدا کند.
علاوه بر موارد گفته شده جینسینگ برای درمان دردهای قاعدگی در بانوان بسیار موثر است. چنانچه در دوران قاعدگی به مشکلاتی مانند کج‌ خلقی و یا اضطراب و گر گرفتگی بدن مبتلا هستید در درمان این عارضه ها نقش بسیار چشمگیری دارد. همچنین برای آقایان و بانوان استفاده از جینسینگ یک راهکار بسیار موثر جهت درمان ریزش مو ها می باشد.
پودر جینسینگ موجود در قهوه فوری سوپریم به کاهش وزن و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. جنسینگ حاوی جینسنوسید است که یک ترکیب منحصر به فرد در این گیاه است و می‌تواند به کاهش وزن و کاهش اشتها و افزایش متابولیسم بدن و افزایش چربی سوزی کمک کند.
با توجه به اینکه طبع این گیاه گرم است می‌تواند موجب تقویت قوای عمومی بدن و افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن شود. چنان چه به بیماری هایی مانند دیابت مبتلا هستید بد نیست بدانید که پودر جنسینگ به کار رفته در کافه سوپریم می‌تواند به کاهش سطح قند خون کمک کند و همچنین جنسینگ به بهبود مقاومت بدن افراد به انسولین موثر است.
ترکیبات آنتی اکسیدان بسیار قوی موجود در جینسینگ سبب می شود تا بدن شما دچار کند شدن روند پیری شود و جینسینگ از پیری زودرس و چین و چروک در پوست جلوگیری می کند.
علاوه بر موارد گفته شده جینسینگ در کاهش چربی خون و کلسترول نیز بسیار موثر است.
برچسب آگهی

آگهی های مشابه
آگهی های بیشتر برای

فروشگاه های اینترنتی در نصب آگهی

https://nasbeagahi.com/v/19340
لینک به اشتراک گذاری




این سایت هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده تر معامله کنید.

ارسال پیامگفتگوی آنلاین ارسال به دوستان