عسل

3 سال پیش
ارسال پیامگفتگوی آنلاین


دسته بندی طب سنتی
محل تهران ,..منطقه 11 تهران
  • ☎️ تماس 1:
    09126764457
  • ◀️پیج اینستاگرام:
    BEGIRBEPAK
فواید عسل دکتر بیز استاندارد برای دستگاه گوارش
عسل طبیعی هضم و جذب غذا را بهبود می بخشد و برای مشکلات روده ای مزمن و عفونی مثل یبوست، زخم اثتی عشر یا دوازدهه و ناراحتی های کبد، بسیار مفید است. فواید عسل طبیعی برای سیستم تنفسی در شرایط آب و هوایی معتدل و سخت، عسل طبیعی برای سرماخوردگی و ناراحتی ها و عفونتهای دهان و گلو و برونشیت بسیار مفید می باشد. به نظر میرسد این اثر به غیر از خاصیت ضد باکتری بودن، مربوط به اثر آرام کنندگی و تسکین دهندگی فروکتوز موجود در آن است.
بیماری قند (دیابت)
بر خلاف تصور بعضی ها که عسل را برای بیماری دیابت بی ضرر می دانند، مصرف بدون تجویز پزشک برای آنان مضر است. عسل را تنها می توان با دستور پزشک متخصص جایگزین مقدار قندی نمود که برای بیمار مجاز می باشد و مصرف آن به عنوان قند اضافی بر آنچه در رژیم آنها پیش بینی شده مجاز نیست. با این وجود در عسل مصرفی بیماران دیابتی هرچه قند فروکتوز بیشتر از گلوکز باشد برای آنها بهتر است، به همین دلیل عسل اقاقیا که فروکتوز بیشتری دارد برای بیماران دیابتی توصیه می شود.
بررسی ها نشان می دهد که میزان انسولین در هنگام مصرف عسل طبیعی کمتر از مصرف سایر غذاها با کالری مشابه است و میزان قند خون مدت کوتاهی پس از خوردن آن در مقایسه با دیگر غذاهای هم کالری کمی بالاتر بوده است. در بررسی سلامتی افراد مشخص شده است که مصرف محصولات عسلی، قند خون را کمی نسبت به مصرف مقدار مشابه ساکارز بالا می برد.
برچسب آگهی

آگهی های مشابه
آگهی های بیشتر برای

طب سنتی در نصب آگهی

https://nasbeagahi.com/v/21774
لینک به اشتراک گذاری




این سایت هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده تر معامله کنید.

ارسال پیامگفتگوی آنلاین ارسال به دوستان