میز تیبل میت اورجینال

2 سال پیش
ارسال پیامگفتگوی آنلاین


دسته بندی حراجی ها و تخفیف های فصلی
محل گیلان ,رشت
آدرس رشت خیابان سعدی بازار روز فروشگاه سهلان مشبک
قیمت 250,000 تومان
  • ☎️ تماس 1:
    09351366474
  • ☎️ تماس 2:
    01333228539
  • ◀️پیج اینستاگرام:
    sahlanmoshabak
تیبل میت، یک میز چند کاره و بسیار مفید است. وزن سبک و طراحی ویژه ی آن این امکان را فراهم آورده تا به جای این که خود را به سمت میز ببریم، تنها با یک انگشت، میز را به سمت خود بیاوریم !

هر چند تیبل میت یک میز لوکس نیست، اما با توجه به کاربری آسان و امکان استفاده از آن در مکانهای مختلف، و همچنین قیمت ارزانش توانسته است، در بین مصرف کندگان نقاط مختلف دنیا بسیار محبوب شود.

تیبل میت 2 (table mate 2) یک میز کاملاً مناسب برای مطالعه، استفاده هنگام غذا خوردن، میز ابزار و … است. اگر نخواهیم این ادعای تولید کنندگان تیبل میت را که می گویند این میز را می توانید به جای 18 میز به کار ببرید قبول کنیم، باید بپذیریم که با توجه به انعطاف پذیری در ارتفاع و زاویه، کارایی بیش از یک میز معمولی را برای شما دارد ! آن هم با قیمتی مناسب !


تیبل میت مفیدترین و همه فن ترین میز دنیاست که انجام هر کاری را برایتان راحت می کند . فقط کافیست بنشینید و تیبل میت را با یک انگشت به طرف خود بکشید .
مشکل میزهای سنتی این است که چون نمی توان آنها را به سمت خود کشید باید خودتان به طرف آن حرکت کنید که این مشکل در تیبل میت حل شده یعنی راحت می نشینید و به سادگی میز را به سمت خود حرکت می دهید .
این میز با پایه های محکم و لبه های صاف با امنیت کامل همیشه قابل استفاده است بنابراین تیبل نیتراحت ترین میزی است که تاکنون ساخته شده ، چون به سادگی روی هر سطحی قابل حرکت بوده و براحتی تا شده و در کنار مبل یا زیر کاناپه جا میگیرد . از تیبل میت می توانید برای مطالعه کردن ، خوردن تنقلات ، به عنوان میز غذاخوری کودکان ، باغبانی و یا حتی در گاراژ به عنوان میز ابزار استفاده کنید .
تیبل میت در شش ارتفاع مختلف و 3 زوایه تنظیم می شود و این بدین معناست که می توانید از یک میز به جای هجده میز استفاده کنید شما می توانید فقط با دو انگشت به راحتی این میز را بلند کرده و به هر جایی که می خواهید ببرید ، این میز به شکلی باورنکردنی محکم بوده و توان تحمل وزنی معادل50 پوند ( 22کیلو گرم ) را داراست .
رشت خیابان سعدی بازار روز جنب آژانس سلحشور فروشگاه باقری
سید نواب باقری
01333228539
برچسب آگهی

آگهی های مشابه
آگهی های بیشتر برای

حراجی ها و تخفیف های فصلی در نصب آگهی

https://nasbeagahi.com/v/25065
لینک به اشتراک گذاری




این سایت هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده تر معامله کنید.

ارسال پیامگفتگوی آنلاین ارسال به دوستان