کرکره برقی اتوماتیک الکتروحفاظ

2 سال پیش
ارسال پیامگفتگوی آنلاین


دسته بندی ابزار آلات ساختمانی/برق و الکتریک
محل تهران ,...منطقه 5 تهران
  • ◀️وب سایت :
    http://electro-hefaz.com/کرکره-برقی.php
کرکره برقی اتوماتیک یا درب ریموت دار ترکیبی از کرکره های قدیمی دستی و افزونه هایی از مدارات مرتبط و موتور الکترونیکی ، جهت باهوش کردن سیستم حرکتی آن می باشد.

قیمت کرکره برقی اتوماتیک یا درب ریموت دار معمولا بسته به نوع تیغه و متریال ساخته شده دارد. تیغه کرکره برقی اتوماتیک ( درب ریموت دار ) ارزان قیمت و از جنس آلومینیم ضایعات می باشد .این نوع از کرکره برقی اتوماتیک( درب ریموت دار ) بعد از مدت کوتاهی به صدا افتاده و به مرور قفل های آن مستهلک و در انتها از هم جدا خواهند شد.

کرکره اتوماتیک برقی ( درب ریموت دار ) مناسب ، باید از مواد اولیه خالص و آلومینیوم تهیه شود . این نوع از تیغه کرکره برقی اتوماتیک یا درب ریموت دار که ریخته گری تولید شده ، نسبت به تیغه کرکره برقی یا تیغه کرکره ریموتی اکسترود استحکام کمتری دارد . مراحل ساخت تیغه کرکره اتومات یا تیغه کرکره ریموتی اکسترود بدین صورت می باشد : فشاری که پرس اکستروژن به مواد مذاب آلومینیوم وارد می کند تا آلومینیوم به شکل تیغه کرکره از قالب خارج شود ، باعث افزایش استحکام تیغه های کرکره برقی اتومات یا تیغه کرکره ریموتی می شود و همچنین در مراحل بعدی ، سختی کاری روی تیغه استاندارد کرکره برقی اجرا می شود که ممکن است در تیغه های ارزان قیمت کرکره برقی چنین فرایندی صورت نپذیرد.
برچسب آگهی

آگهی های مشابه
آگهی های بیشتر برای

ابزار آلات ساختمانی/برق و الکتریک در نصب آگهی

https://nasbeagahi.com/v/25831
لینک به اشتراک گذاری




این سایت هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده تر معامله کنید.

ارسال پیامگفتگوی آنلاین ارسال به دوستان