خط تولید عرقیات گیاهی

2 سال پیش
ارسال پیامگفتگوی آنلاین


دسته بندی تجهیزات صنعتی
محل البرز ,کمال‌شهر
آدرس کرج-کمالشهر
قیمت توافقی
  • ☎️ تماس 1:
    09128694067
  • ◀️نوع آگهی :
    فروش
  • ◀️وب سایت :
    https://poyeshkaran.com
  • ◀️پیج اینستاگرام:
    https://www.instagram.com/poyeshkaran.co
  • ◀️کانال تلگرام :
    https://t.me/poyeshkaran1
گروه صنعتی پویش کاران ، طراح ، سازنده و صادر کننده ماشین آلات صنایع غذایی و آشامیدنی ، با بررسی ماشین آلات خطوط تولید و بسته بندی عرقیات گیاهی و دارویی ، خط کامل آن را طراحی و تولید نموده است.
سیستم های عرق گیری و اسانس گیری ، بر پایه بخار یا شعله حرارت مستقیم فعالیت می نمایند. در گذشته که تولیدات به صورت سنتی انجام می شد ، انتقال حرارت به صورت مستقیم یه گیاه صورت می پذیرفت. از آنجاییکه شعله حرارت مستقیم بدلیل محدودیت در کنترل حرارت ، امکان تولید بیشتر از مورد انتظار را به تولید کننده نمی داد ، سیستم های صنعتی جدید بر پایه بخار وارد عرصه ی تولید عرقیات گیاهی گردیدند.
فرایند تولید عرقیات گیاهی در ابعاد و سایزهای گوناگون از ورود گیاه به خط تولید آغاز گردیده و سپس عملیات تقطیر بر روی آن آغاز می گردد. فرایند تقطیر مکانیزم خاص خود را دارد و خروجی بعد از عملیات Condensation در دیگچه های تقطیر ، به دو صورت عصاره و اسانس تخلیه می گردد.
فرایند تولید سپس با عملیات پاستوریزاسیون ادامه می یابد. دستگاههای پاستورییزاتور بسته به نوع محصول مورد انتظار در ابعاد و ظرفیت های مختلفی می باشد. این ماشین آلات در دو مدل پلیت و لوله ای می باشند. بسته به نوع انتظار بازدهی که از خط تولید می رود ، انتخاب ماشین آلات صورت می پذیرد.
عملیات ذخیره سازی نیز در خط تولید و بسته بندی عرقیات گیاهی بسیار مهم است. ذخیره سازی اولیه محصولات باید در مخازن ذخیره از جنس استنلس استیل صورت پذیرد و سپس به مخازن نگهداری دیگر منتقل گردد. البته با توجه به بحث هزینه ای مخازن ذخیره استیل، پیشنهادات بیشتر بر روی مخازن ذخیره پلی اتیلن میباشد.
در انتها نیز مطابق سایر خطوط صنایع غذایی ، سیستم های پرکن در ابعاد و اندازه های مختلف و مدل های متنوع ، برای بسته بندی مورد استفاده قرار میگیرند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با ما درتماس باشید.
وب سایت: https://poyeshkaran.com
شماره تماس: 09128694067
برچسب آگهی

آگهی های مشابه
آگهی های بیشتر برای

تجهیزات صنعتی در نصب آگهی

https://nasbeagahi.com/v/27428
لینک به اشتراک گذاری




این سایت هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده تر معامله کنید.

ارسال پیامگفتگوی آنلاین ارسال به دوستان