مخزن پلی اتیلن 20000 لیتر عمودی

2 سال پیش
ارسال پیامگفتگوی آنلاین


دسته بندی حیاط و ایوان
محل تهران ,...منطقه 1 تهران
آدرس تهران
قیمت رایگان
  • ☎️ تماس 1:
    02155510747
  • ☎️ تماس 2:
    09126486473
  • ◀️وب سایت :
    https://parsmakhzanplastik.com/
https://parsmakhzanplastik.com/
پلی اتیلن (Poly Ethylene) یکی از پلاستیک های پر مصرف در جهان است که در صنایع مختلف از جمله ساخت مخازن پلی اتیلن کاربرد دارد. پلی اتیلن از پلیمریزاسیون مونومر اتیلن (یا اتن) ساخته می‌شود و فرمول شیمیایی آن (C2H4) n است. که n (درجه پلیمری شدن) می تواند مثلا 100 یا بالاتر باشد. یعنی 100 مولکول اتیلن به صورت زنجیر پشت سر هم تشکیل یک مولکول غول آسا را می دهند.

مخزن پلی اتیلن یکی از جدید ترین و بهترین مخازن ذخیره سازی مایعات می باشد که باتوجه به شکل هندسی و تنوع در حجم های تولیدی بسیار کار آمد است. مخزن پلی اتیلن همانطور که از نامش پیداست از مواد پلیمری تولید می شود. این مواد اولیه اگر دارای کیفیت فود گرید باشند، کاملا بهداشتی بوده و می توانند برای ذخیره سازی آب شرب و یا سایر مواد غذایی مورد استفاده قرار گیزند. مخازن پلی اتیلنی با توجه به شکل های هندسی خاصی که دارند، می توانند در مکان هایی که دارای محدودیت فضای نصب هستند، استفاده شوند و حتی بعضی از این مخازن مانند مخزن آب آسانرو و مخزن زیرپله ای امکان عبور از درب های ورودی باریک را نیز دارند. با توجه به اینکه مخازن پلی اتیلن را از لایه های مختلفی تولید می کنند از این نظر هم بسیار متنوع می باشند. معمولا مخازن به صورت تک الی چهار لایه تولید می شوند که کاربرد های متفاوتی نیز دارند. مخازن تک لایه معمولا جهت نگه داری مواد شیمیایی، اسیدها وبازها مورد استفاده قرار می گیرند. اما مخازن سه و چهار لایه دارای لایه ضد نور و لایه آنتی باکتریال می باشند و همچنین با دارا بودن خاصیت ضد جلبکی و آنتی UV بسیار پرطرفدارتر می باشند.

مزایای مخازن پلی اتیلن
قیمت مخازن پلی اتیلن نسبت به سایر مخازن ارزان تر بوده و در بازار در دسترس تر هستند.
از نظر طراحی و نما، بسیار زیباتر از سایر مخازن هستند و می توان آنها را حتی در مکان هایی که در معرض دید هستند، بدون نگرانی از نظر زیبایی شناختی نصب کرد.
برای نگهداری دامنه وسیعی از مواد، می توان از این مخازن استفاده کرد. همچنین با توجه به جنس و ترکیب ساختاری شان می توانند برای مقاصد و اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرند.
مخزن پلی اتیلن، در ابعاد و اندازه‌های مختلف قابل تولید است. این مخزن علاوه بر حجم‌های متنوع در مدل‌های افقی، عمودی، زیرپله‌ای، دیواری، مکعبی، بیضی، آسان‌رو و قیفی نیز با حجم‌های مختلف تولید می‌شود.
مخزن پلی اتیلن دارای وزن نسبتا کمی بوده و به راحتی قابل حمل و جابجایی هستند. همین وِیژگی پایین بودن وزن مخازن پلی اتیلنی، باعث حمل‌و‌نقل آسان‌تر و ارزان‌تر آنها می شود.
در برابر خوردگی بسیار مقاوم هستند و طول عمر قابل توجهی از خود نشان می دهند. انواعی از آنها (مخازن سه و چهار لایه) نیز به دلیل داشتن مواد آنتی یووی در برابر اثر مخرب اشعه فرابنفش آفتاب بسیار مقاوم هستند.
پلی اتیلن ماده‌ای غیر فعال است و تقریبا با هیچ ماده شیمیایی واکنش نشان نمی‌دهد. به همین دلیل از مخازن ساخته‌شده با پلی اتیلن برای نگهداری آب آشامیدنی و دامنه وسیعی از دیگر مواد استفاده می‌شود. زیرا مسائل بهداشتی و زیست محیطی، مانند عدم تغییر بو و مزه و خصوصیات (با گذشت زمان) برای نگهداری آب آشامیدنی بسیار حائز اهمیت است.
مخازن پلی اتیلن به دلیل روش تولید خاصی که دارند، هیچگاه دچار نشتی نمی شوند. به همین دلیل منبع پلی اتیلن برای نگهداری مواد نفتی و شیمیایی که نشت آنها منجر به آسیب به محیط زیست می شود، بسیار مناسب است.
برچسب آگهی

آگهی های مشابه
آگهی های بیشتر برای

حیاط و ایوان در نصب آگهی

https://nasbeagahi.com/v/28136
لینک به اشتراک گذاری




این سایت هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده تر معامله کنید.

ارسال پیامگفتگوی آنلاین ارسال به دوستان