پتینه ایتالیایی

1 سال پیش
ارسال پیامگفتگوی آنلاین


دسته بندی تزئینات داخلی ساختمان / دکوراسین داخلی
محل تهران ,...منطقه 5 تهران
آدرس صادقیه
  • ☎️ تماس 1:
    09124240279
  • ☎️ تماس 2:
    02144043591
  • ◀️پیج اینستاگرام:
    arteltaco@
  • ◀️کانال تلگرام :
    t.me/eltaco
پتینه ایتالیایی یکی از انواع پتینه با ویژگی ها و اجرای خاص خود می باشد که امروزه توانسته با توجه به همین ویژگی ها در بین ایرانیان رشد پیدا کند. پتینه کار می تواند با وسایل لوکس و کمی خلاقیت اثر هنری مناسب را بر روی دیوار اجرا نماید. پتینه یا patinaبه هنر کهنه کاری گفته می شود. پتینه ایتالیایی بیشتر در کشور های ایتالیا و ترکیه کاربرد و استفاده می شود.
در حدود 10 سال است پتینه ایتالیایی وارد ایران شده و به مرور جای خود در خانه ها و فضاها باز کرده است. در ایتالیا هک یک عکس یا نقش بر روی ظروف را پتینه می گویند. در حال حاضر پتینه ایتالیایی یکی از تکنیک های محبوب برای پتینه کاری می باشد. استفاده از پتینه ایتالیایی سبب می شود که دیوار منازل با هزینه کم از یکنواختی خارج شوند.
پتینه ایتالیایی به دو دسته پتینه پلاستر و پتینه تخت تقسیم می شود. پتینه ایتالیایی در ایران بیشتر در رستوران ها و هتل و شرکت های خصوصی مورد استفاده قرار می گیرد. برای اجرای پتینه ایتالیایی برجسته از خمیر پتینه استفاده می شود. این خمیر از سنگ آهک خرد شده و پودر سنگ مرمر تشکیل شده و پس از خشک شدن به یک سنگ تبدیل می شوند. بعد از اجرای بافت با خمیر پتینه نوبت به رنگ آمیزی تکمیل اثر می باشد.
برچسب آگهی

آگهی های مشابه
آگهی های بیشتر برای

تزئینات داخلی ساختمان / دکوراسین داخلی در نصب آگهی

https://nasbeagahi.com/v/38170
لینک به اشتراک گذاری




این سایت هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده تر معامله کنید.

ارسال پیامگفتگوی آنلاین ارسال به دوستان