نورپردازی لاکچری

1 سال پیش
ارسال پیامگفتگوی آنلاین


دسته بندی تزئینات داخلی ساختمان / دکوراسین داخلی
محل تهران ,...منطقه 5 تهران
آدرس صادقیه
  • ☎️ تماس 1:
    02126420373
  • ☎️ تماس 2:
    09124240279
  • ◀️وب سایت :
    www.eltacolight.com
  • ◀️پیج اینستاگرام:
    eltacolight@
  • ◀️کانال تلگرام :
    t.me/eltaco
نورپردازی
بکارگیری هدفمند نور برای رسیدن به جلوه‌های بصری یا زیبایی شناختی است. نورپردازی شامل استفاده از هر دو نوع منبع نور مصنوعی مانند لامپ‌ها و چراغ‌ها و همچنین نور طبیعی با بهره گرفتن از نور روز است
درمیان عناصر مختلف معماری و طراحی داخلی، نورپردازی عنصری است که می تواند به تقویت بصری فضا پرداخته و یا بالعکس می تواند فضا را ضعیف جلوه دهد. بنابراین باید بگوییم که نورپردازی یکی از مهم ترین و اساسی ترین عوامل در پروژه های معماری و طراحی داخلی به حساب می آیند. همانطور که پیش تر گفته شد، در پروژه های معماری و طراحی داخلی دو دسته نورپردازی صورت می گیرد: نور پردازی طبیعی و نورپردازی مصنوعی.
نورپردازی مصنوعی در پروژه های معماری و طراحی داخلی در تکمیل نور طبیعی به کار می رود. این نوع نورپردازی در فضاهای مختلف با در نظر گرفتن نوع فعالیت و میزان نور مورد نیاز و هدف کاربرد آن صورت می گیرد.
به عنوان مثال دو محیط با ابعاد و چیدمان یکسان را در نظر بگیرید. فرض کنید که در اتاق اولی از یک منبع نوری آن هم بدون در نظر گرفتن ابعاد مختلف فضا استفاده نموده اید. اما در اتاق دومی شما با توجه به کاربری فضا و ارزیابی جوانب مختلف نورپردازی را انجام داده اید. بی شک در گزینه ی دومی فضا دلپذیرتر و آرامش بخش تر جلوه خواهد کرد. برعکس نورپردازی ضعیف در اتاق دومی باعث می شود تا فضا آشفته و حتی در مواردی ترسناک نیز به نظر برسد. بدین ترتیب باید به این فکر کنیم که چگونه می توان نورپردازی مناسبی را در پروژه های معماری و طراحی داخلی داشته باشیم. انواع روشنایی مصنوعی ساختمان ها به شرح زیر می باشد:
نورپردازی پراکنده_ نورپردازی مستقیم
نورپردازی تزیینی_ نورپردازی غیر مستقیم
برچسب آگهی

آگهی های مشابه
آگهی های بیشتر برای

تزئینات داخلی ساختمان / دکوراسین داخلی در نصب آگهی

https://nasbeagahi.com/v/38532
لینک به اشتراک گذاری




این سایت هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده تر معامله کنید.

ارسال پیامگفتگوی آنلاین ارسال به دوستان