رزین اپوکسی دو جزئی شفاف غلیظ ECO Art clear epoxy 750gr

1 سال پیش
ارسال پیامگفتگوی آنلاین


دسته بندی تزئینات داخلی ساختمان / دکوراسین داخلی
محل گیلان ,آستانه اشرفیه
آدرس گیلان آستانه اشرفیه
  • ☎️ تماس 1:
    091284769045
  • ◀️پیج اینستاگرام:
    bagheri_adhesive_store
پایه: اپوکسی
وزن رزین اپوکسی: 500 گرم
وزن هاردنر اپوکسی : 250 گرم
رنگ: بی رنگ و شفاف
قابلیت ایجاد روکش سخت و شفاف
ساخت حجم شیشه شفاف و بدون حباب
قابلیت ترکیب با رنگ مخصوص
رزین های اپوکسی امروزه به عنوان یکی از پر مصرف ترین محصولات تزئینی به شمار می آیند. کیفیت محصولات نهایی ساخته شده با رزین های اپوکسی موجب گردیده که میزان علاقه مندی به استفاده از این گونه محصولات افزایش یابد . رزین های اپوکسی به صورت یک محصول سفت و سخت و نیز یک لایه عایق به شمار می آید . این محصول به روی انواع قطعات به صورت یک لایه براق و نفوذ ناپذیر قرار می گیرد .مهر و موم کردن بردهای الکترونیکی ، ساخت قطعات تزئینی و …از جمله ویژگی های بارز رزین اپوکسی به شمار می آید . از جمله ویژگی های رزین اپوکسی تزئینی می توان به شفافیت و‌کیفیت بالای این گونه رزین ها اشاره کرد. رزین اپوکسی دارای مدل های متفاوتی می باشد که عموماً در سه شکل رقیق/ نیمه رقیق و غلیظ تقسیم بندی می گردد . کاربرد نوع رقیق و نیمه رقیق در کارهای با سطح مقطع زیاد است و رزین با غلظت زیاد نیز جهت کارهای با سطح مقطع کم می‌باشد .( همانند کارهای تزئینی بر روی انگشتر ها یا گردنبند )

روش استفاده:
جهت اجرای رزین اپوکسی نیاز به آموزش های عملی می باشد .از این رو توصیه می گردد قبل از خرید رزین اپوکسی حتماً آموزش های عملی لازم را فرا بگیرید . جهت کار با رزین نیاز به ترازو برای تعیین وزن دقیق رزین و هاردنر می باشد . پیمانه وزنی رزین به هاردنر برابر نسبت 1هاردنر و 2 رزین می باشد .زمان اختلاط باید توجه داشت که کمترین میزان حباب ایجاد گیرد در غیر این صورت در هنگام سفت شدن باید حباب های ایجاد شده را به کمک فندک و ایجاد شعله از بین برد . سطح کار کاملا تمیز و مسطح باشد توجه داشته باشید در صورت این که رزین یا هاردنر دچار شکرک « دانه های سفید رنگ پایین ظروف بسته بندی » شد . ابتدا ظروف حاوی زرین را در داخل آب درحال جوش قرار دهید پس از چند دقیقه رزین کاملآ شفاف و روان خواهد گردید .در مرحله بعد رزین را در مکانی قرار دهید که به دمای محیط برسد پس از آن می توان کار ترکیب را انجام داد . این محصول بعد از ترکیب و سفت شدن فاقد حلال می‌باشد . در صورتی که هنوز رزین یا هاردنر ترکیب نشده یا کاملا شل است می توان با کمک حلال تولوئن ویا زایلن مایع زرین را پاک کرد و لازم به ذکر است اگر حلال های مورد نظر وجود نداشت می توان از خاک رس به کمک ریکا جهت تمیز کاری استفاده گردد.

_ رزین های اپوکسی باید دور از نور خورشید و سرما قرار گیرد و در صورت رعایت این نکته می توان تا حدود 12 ماه محصول را نگهداری نمود .

_ این نکته حایز اهمیت است که توصیه می شود بسته بندی رزین اپوکسی در ظروف تیره قرار گیرد .
برچسب آگهی

آگهی های مشابه
آگهی های بیشتر برای

تزئینات داخلی ساختمان / دکوراسین داخلی در نصب آگهی

https://nasbeagahi.com/v/38770
لینک به اشتراک گذاری




این سایت هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده تر معامله کنید.

ارسال پیامگفتگوی آنلاین ارسال به دوستان