خرید ملک در قبرس شمالی

11 ماه پیش
ارسال پیامگفتگوی آنلاین


دسته بندی مشاوره اقامت و مشاوره تحصیلی
محل تهران ,...منطقه 3 تهران
آدرس تهران - جردن بالاتر از ظفر کوچه بابک مرکزی پ 5
قیمت توافقی
  • ☎️ تماس 1:
    02186087151
  • ◀️وب سایت :
    www.eusecondhome.com
"افرادی که قصد مهاجرت و یا اقامت بلند مدت در قبرس شمالی را برای مدت زمان بیش از 6 ماه در سال دارند باید برای دریافت مجوز اقامت اقدام نمایند برای دریافت مجوز اقامت نیز میتوانند از طریق خرید ملک در قبرس اقدام کنند.
افرادی که در قبرس شمالی ملکی را خریداری می کنند، می توانند اقامت قبرس شمالی را دریافت کنند و از امکانات شهروندی قبرس شمالی استفاده بکنند.
صدور اقامت برای افراد به هیچ وجه منوط به حضور دائم افراد در قبرس شمالی و اجبار به زندگی در قبرس نمی باشد و خریدار می تواند در هر زمانی و به هر مدتی از قبرس شمالی خارج و یا داخل شود.
در حال حاظر بازار املاک و مستغلات در قبرس شمالی ارائه دهنده بهترین قیمت ها در میان کشور های مدیترانه ایست.
با خرید یک ملک یک خوابه میتوانید برای دو نفر از اعضای خانواده نیز اجازه اقامت بگیرید و اگر یک خانواده 4 نفری هستید با خرید یک ملک 2 خوابه شما اجازه گرفتن اقامت برای هر 4 اعضای خانواده را دارید.
در پروسه خرید ملک در قبرس شمالی ابتدا باید اطلاعات خود را از طریق مشاوره گرفتن از موسسات معتبر کامل کرده و از قوانین کامل کشور مطلع شوید. کارشناسان هلدینگ بین المللی اینوید آمادگی کامل را دارند تا این اطلاعات را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهند و شما را برای گرفتن این تصمیم مهم راهنمایی کنند. همان طور که گفتیم بهترین روش برای کسب اطلاعات، پیدا کردن مشاوری امن و قابل اعتماد است. مشاور پس از آنکه اطلاعات را به شکل صادقانه در اختیار شما قرار داد، می تواند برای خرید ملک ،شما را راهنمایی کرده سپس در مورد انواع ملک و شهرهای موجود در قبرس شمالی و برای این که کدام برای شما و نسبت به بودجه شما بهترین انتخاب است با توجه به بودجه شما، اطلاعات دقیق را در اختیار شما قرار دهد.
شماره تماس دفتر تهران : 02186087151
www.eusecondhome.com
برچسب آگهی

آگهی های مشابه
آگهی های بیشتر برای

مشاوره اقامت و مشاوره تحصیلی در نصب آگهی

https://nasbeagahi.com/v/40065
لینک به اشتراک گذاری




این سایت هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده تر معامله کنید.

ارسال پیامگفتگوی آنلاین ارسال به دوستان