برشکاری لیزر اراک

10 ماه پیش
ارسال پیامگفتگوی آنلاین


دسته بندی تجهیزات صنعتی
محل مرکزی ,اراک
آدرس سه راهی خمین ، شهرک صنعتی شماره 1 ، خیابان سازندگان ، تولیدی صنعتی اسدی نیا
قیمت توافقی
  • ☎️ تماس 1:
    09188622258
  • ☎️ تماس 2:
    09122448982
  • ◀️نوع آگهی :
    فروش
  • ◀️وب سایت :
    https://asadiniacnc.com//
  • ◀️پیج اینستاگرام:
    aipg.co
  • ◀️کانال تلگرام :
    T.me/09188622258
برشکاری لیزری فلزات درحقیقت گونه‌ای از فناوری بوده که در آن از اشعه لیزر استفاده می‌شود. فرآیند این نوع دستگاه‌ها اینگونه است که با تمرکز اشعه لیزر روی نقطه‌ای خاص و با واردکردن نیروی زیادی، می‌تواند سخت‌ترین جسم‌ها مثل انواع فلزات را برش دهد.

هدف این مطلب آشناشدن شما با دستگاه برشکاری لیزر فلزات می‌باشد. پس از معرفی مختصر این دستگاه درباره کاربرد برش لیزر فلزات در صنایع بطور مختصر می‌پردازیم.

البته باید بدانید که تنها برش فلزات کاربرد این دستگاه نمی‌باشد. بلکه برش با‌کیفیت آن موجب محبوبیت این دستگاه در صنایع مختلف شده است. به همین علت امروزه این دستگاه کاربرد داشته و از آن در موارد مختلف مانند حکاکی و برش کاغذ و چوب و پارچه و انواع فلزات استفاده می‌گردد.

کاربرد گسترده دستگاه برشکاری لیزرفلزات موجب شد که از آن در صنایع گوناگونی اعم از صنایع نظامی، آزمایشگاهی، پزشکی، ساختمانی و… استفاده شود.

چگونگی عملکرد برش فلزات به صورت لیزری
عملکرد دستگاه برشکاری لیزر فلزات اینگونه است که وقتی طرحی به آن ارسال می‌کنید، دستگاه با استفاده از اشعه لیزر متمرکز و محدود شده‌ای که باریک است، روی متریال شما شروع به حکاکی و یا برش می‌کند.

پیش از ورود دستگاه برش لیزر به بازار، برش فلزات بطور دستی و سنتی و با بهره‌گیری از دستگاه‌های ساده مانند سمباده و فرز انجام می‌شد. ولی با ورود این دستگاه و کاربرد‌های آن به نسبت روش‌های سنتی، تقریبا تمام صنایع از این دستگاه بهره می‌گیرند.

از اصلی‌ترین کاربردهای برش لیزر فلزات این است که به تولیدکنندگان این اجازه را می‌دهد انواع طرح های خود را بر روی انواع فلزات با دقت و سرعت زیاد پیاده کنند.

مزایای برشکاری فلزات به صورت لیزری
همانطور که گفتیم، کاربردهای زیاد برش لیزری به نسبت برش سنتی موجب شد که در اکثر صنایع از آن استفاده گردد. در زیر به برخی از این کاربردها و مزایای برش لیزر فلزات خواهیم پرداخت.

با استفاده از برش لیزر فلزات دیگر به ماشین‌کاری مجدد بعد از برش احتیاجی نیست.
دستگاه‌های لیزری فلزات از سرعت بیشتری به نسبت روش‌های سنتی برخوردار هستند.
بعد از انجام برش لیزری دیگر سوختگی و خط و خش روی سطح فلزات ایجاد نمی‌گردد.
در برشکاری لیزر فلزات هیچ تماسی میان دستگاه و فلز موردنظر برقرار نمی‌گردد.
برش در دستگاه‌های لیزری بصورت کانونی بوده و از این جهت قطعات فلزی برش داده شده دارای تغییر دمای کمی قبل و بعد از برش هستند. این ویژگی به حفظ خواص مکانیکی و فیزیکی فلزات کمک شایانی می‌کند.
به دلیل اینکه دستگاه برش لیزری یک دستگاه کامپیوتری می‌باشد، لذا قادر است به کمک انواع ابزارها و نرم‌افزارها مانند اتوکد به راحتی روی فلزات انواع طرح‌ها را پیاده سازی کند.
کاربردها و مزایای این دستگاه تمام‌شدنی نیست. سرعت و ظرافت این دستگاه از ویژگی‌های بارز آن بشمار می‌رود. در ضمن در زمان کارکرد هیچگونه لرزش و صدایی هم ایجاد نمی‌کند.

برش فلزات به صورت لیزری چه کاربردهایی دارد؟
برشکاری لیزر فلزات امروزه به ابزارهای مفیدی برای ساخت و نمونه‌سازی تبدیل شده است. نمونه ای از این عملکردها که توسط گروه تولیدی صنعتی اسدی‌نیا به تولید می‌رسد، عبارتند از:

ساخت انواع نمای فلزی
طراحی و ساخت درب فلزی طرحدار به وسیله برش CNC
ساخت انواع سازه های فلزی صنعتی
ساخت انواع مختلف پنل‌های دکوراتیو
و…
برچسب آگهی

آگهی های مشابه
آگهی های بیشتر برای

تجهیزات صنعتی در نصب آگهی

https://nasbeagahi.com/v/40359
لینک به اشتراک گذاری




این سایت هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده تر معامله کنید.

ارسال پیامگفتگوی آنلاین ارسال به دوستان