شلنگ فلکسی استیل

10 ماه پیش
ارسال پیامگفتگوی آنلاین


دسته بندی حیاط و ایوان
محل تهران ,...منطقه 8 تهران
آدرس تهران بازار آهن
قیمت توافقی
  • ☎️ تماس 1:
    02155510747
  • ☎️ تماس 2:
    09126486473
  • ◀️وب سایت :
    https://parsmakhzanplastik.com
  • ◀️پیج اینستاگرام:
    sanatabpars
  • ◀️کانال تلگرام :
    Sanat_ab_pars
شیلنگ فلکسی یکی از جدید ترین انواع شیلنگ های موجود در بازار است که برای جابه جایی سیالات و گازها از آن استفاده می شود. امروزه در بسیاری از خانه های برای گرم کردن محیط از پکیج های گرمایشی استفاده می کنند. معمولا برای راه اندازی پکیج و انتقال آب از انواع مختلف شیلنگ فلکسی استفاده می کنند. تنوع بالا و کیفیت مطلبوب شیلنگ فلکسی باعث شده است که امروزه برای انتقال سیالات و گازها از آن استفاده کنند. در این مقاله به بررسی شیلنگ فلکسی، انواع شیلنگ فلکسی و کاربرد و مزایای آن می پردازیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

شیلنگ فلکسی چیست؟
شیلنگ فلکسی نوع رابط برای انتقال سیالات و گازها به بخش های دیگر است. hdk شیلنگ به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی برای انتقال آب هایی که از مواد خورده تشکیل می شوند، استفاده می شود. معمولا از شیلنگ‌فلکسی برای انتقال گازهای پر فشار، انتقال آب در زمین کشاورزی و پکیج ها استفاده می شود. شیلنگ‌فلکسی در ابعاد و سایزهای مختلفی متناسب به کاربردی و سفارش مشتری ساخته می شوند. شیلنگ های فلکسی خرطومی شکل هستند و به دلیل انعطاف پذیری بالا باعث سهولت کارها می شوند.

انواع شیلنگ فلکسی
شیلنگ های فلکسی در انواع مختلفی ساخته می شوند. به طور کلی شیلنگ های فلکسی در دو نوع ارتجاعی و ثابت ساخته می شوند. در ادامه به توضیح ویژگی ها و کاربرد هر کدام از شیلنگ های فلکسی می پردازیم.

شیلنگ فلکسی ثابت: نوعی شیلنگ‌فلکسی هستند که قالبیت ارتجاعی ندارند. این نوع شیلنگ ها به دلیل نداشتن خاصیت ارتجاعی، دو یا چند برابر نمی شوند و حالت اولیه خود را حفظ می کنند. معمولا از شیلنگ های فلکسی ثابت برای انتقال گاز و آب در پکیچ های گرمایشی ساختمان ها استفاده می شود.
شیلنگ فلکسی ارتجاعی: نوعی شیلنگ فلکسی هستند که به دلیل داشتن خاصیت ارتجاعی، قابلیت بزرگ تر شدن دارند. طول این شیلنگ ها دو یا چند برابر می شود. معمولا در مکان هایی که نیاز به شیلنگ هایی با طول زیاد است، از شیلنگ‌فلکسی ارتجاعی استفاده می شود. شیلنگ‌فلکسی ارتجاعی نسبت به مدل ثابت آن کاربرد بیشتری دارد. این شیلنگ ها به دلیل خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری بالا در بسیاری از کارهای ساختمانی استفاده می شوند.
برچسب آگهی

آگهی های مشابه
آگهی های بیشتر برای

حیاط و ایوان در نصب آگهی

https://nasbeagahi.com/v/40593
لینک به اشتراک گذاری




این سایت هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده تر معامله کنید.

ارسال پیامگفتگوی آنلاین ارسال به دوستان