فروش سنگ ورقه ای سنگ لاشه سنگ کوهی

10 ماه پیش
ارسال پیامگفتگوی آنلاین


دسته بندی پیش فروش تجاری
محل تهران ,...منطقه 3 تهران
آدرس بومهن کوچه طلایی پلاک ده
قیمت توافقی
  • ☎️ تماس 1:
    09197754254
  • ◀️وب سایت :
    www.zabih511.ir
  • ◀️پیج اینستاگرام:
    sange_furooshi_qaderi
  • ◀️آگهی‌دهنده :
    شخصی
فروش سنگ لاشه در حوزه ساختمان و سازه‌های ساختمانی بسیار گسترده است و انواع مختلفی از سنگ لاشه برای استفاده در کف‌سازی، پوشش دادن سطوح نما، دیوارهای ساختمان و... وجود دارد. در ادامه به توضیح بیشتر درباره فروش انواع سنگ لاشه مختلف می‌پردازیم:

1- سنگ لاشه سنگ کف: سنگ لاشه سنگ کف، یکی از محبوب‌ترین نوع سنگ لاشه برای کف‌سازی در ساختمان‌هاست. این نوع سنگ لاشه با روکش سطحی صاف و براق به بازار عرضه می‌شود و می‌تواند در محیط‌های داخلی و خارجی مورد استفاده قرار گیرد.

2- سنگ لاشه سنگ نما: سنگ لاشه سنگ نما، برای پوشش دادن سطوح نما در ساختمان‌ها به کار می‌رود. این نوع سنگ لاشه معمولاً با روکش سطحی ناهموار و بافت طبیعی به بازار عرضه می‌شود و می‌تواند در انواع محیط‌های ساختمانی مورد استفاده قرار گیرد.

3- سنگ لاشه سنگ دیواری: سنگ لاشه سنگ دیواری نیز برای پوشش دادن دیوارهای ساختمان‌ها، نما و سطوح دیواری به کار می‌رود. این نوع سنگ لاشه با روکش سطحی ناهموار و بافت طبیعی به بازار عرضه می‌شود و می‌تواند در انواع محیط‌های ساختمانی مورد استفاده قرار گیرد.

در کل، فروش سنگ لاشه در فروشگاه‌های مختلف سنگ و مصالح ساختمانی، فروشگاه‌های آنلاین و با توجه به نیازهای پروژه و محیط‌های مختلفی که در آن‌ها قرار است استفاده شود، انجام می‌شود. همچنین باید به دقت نوع و کیفیت سنگ لاشه را بررسی کنید و از فروشندگان معتبر خرید کنید تا از کیفیت بالای سنگ و عدم وجود تقلب در محصول اطمینان حاصل شود.
برچسب آگهی

آگهی های مشابه
آگهی های بیشتر برای

پیش فروش تجاری در نصب آگهی

https://nasbeagahi.com/v/40602
لینک به اشتراک گذاری




این سایت هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده تر معامله کنید.

ارسال پیامگفتگوی آنلاین ارسال به دوستان