کتاب آیین نگارش و نحوه تنظیم لایحه دفاعیه

9 ماه پیش
ارسال پیامگفتگوی آنلاین


دسته بندی آموزشی
محل تهران ,..منطقه 13 تهران
آدرس خ سیمتری نیروی هوایی ، پ 102
قیمت 79,000 تومان
  • ☎️ تماس 1:
    09227437034
کسانی که به هر علت گذرشان به دادگاه خورده باشد‌، حتما با واژه لایحه برخورد کرده اند. همانطور که می دانید دادگاه اولیه حضوری برگزار می گردد و طرفین می توانند چند دقیقه ای به صورت شفاهی از خود دفاع کنند. حال اگر کسی اگر فن بیان خوبی نداشته باشد یا در دادگاه به دلیل ترس یا استرس زیاد نتواند صحبت کند، و توانایی مالی برای گرفتن وکیل را هم نداشته باشد، می تواند با ارئه یک لایحه مستدل حق مطلب را ادا نموده و پیروز شود. در دیگر مراجع قضایی مانند دادگاه تجدیدنظر، دیوان عالی کشور یا دیوان عدالت اداری نیز رسیدگی ها غیرحضوری و به صورت تبادل لوایح است. لذا شکی باقی نمی ماند که لایحه مهمترین راه ارتباطی اصحاب دعوی با پرونده شان است.
برای نوشتن یک لایحه، اصول و قواعدی ساده وجود دارد که با رعایت آنها می توان تاثیر گذاری آن را به نحو شگرفی افزایش داد. کتاب «آیین نگارش و نحوه تنظیم لایحه دفاعیه» با بیان این اصول می تواند کمک شایانی به احقاق حقوق شما بنماید.
این کتاب با 10 درصد تخفیف و ارسال رایگان در استان تهران (و با دریافت هزینه پستی برای سایر استان ها) قابل تهیه است. چنانچه تمایل به خرید این کتاب ارزشمند را دارید عدد 1 را به شماره تلفن 09227437034 پیامک نمایید.
برچسب آگهی

آگهی های مشابه
آگهی های بیشتر برای

آموزشی در نصب آگهی

https://nasbeagahi.com/v/40720
لینک به اشتراک گذاری




این سایت هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده تر معامله کنید.

ارسال پیامگفتگوی آنلاین ارسال به دوستان