رزرواسیون هتل

7 ماه پیش
ارسال پیامگفتگوی آنلاین


دسته بندی هتل ، محل اقامت
محل خراسان رضوی ,...منطقه 1 مشهد
آدرس مشهد
قیمت توافقی
  • ☎️ تماس 1:
    09152017274
  • ◀️وب سایت :
    https://zil.ink/shahzadeh_hamzeh_company
  • ◀️پیج اینستاگرام:
    Shahzadeh _hamzeh_company@
.
سیستم رزرواسیون هتل یکی از مهمترین و اصلی‌ترین خدمات و سرویس‌ها در صنعت هتلداری محسوب می‌شود. پاسخگویی سریع و رسیدگی و ثبت دقیق درخواست‌های رزرو، تضمین‌کننده به حداکثر رساندن میزان سودآوری هتل و برندسازی از تجارت آن خواهد بود.
رزرواسیون درواقع ثبت درخواست برای اجاره یک یا چند اتاق مشخص در یک هتل مشخص برای تعداد روزهایی مشخص است که معمولا هم با عقد قراردادی بین هتل و مهمان ثبت می‌شود و بر اساس آن هتل متعهد می‌شود در تاریخ ذکر شده، ارائه خدمات و اتاق به مهمان یا مهمانان را تضمین کند.
امروزه درخواست های رزرو هتل معمولا در نرم افزارهای مدیریت هتلداری یاPMS صورت می گیرد.
????به‌طور کلی یک هتل دو منبع عمده را برای دریافت سفارش‌های رزرو درنظر می‌گیرد: مسافران مستقل و مسافران (گروه‌های مسافرتی) ثبت شده توسط آژانس‌ها.
اهمیت رزرو هتل در چیست؟
مسافران نمی خواهند با هتلی که همه اتاق های آن پر شده روبرو شوند و هتلداران با کمبود درآمد. پس رزرو هتل برای هر دو گروه مهم است. هتل داران می دانند که پیشرفت و رونق گردش کار هتل، بستگی به درآمد هتل دارد و درآمد هتل نیز از وجود مسافر و فروش اتاق ها تأمین می‌شود، اگر اتاق ها خالی باشد. راه درآمد هتل بسته است و با بسته بودن این راه، به ادامه حیات و بقای هتل چندان امیدی باقی نمی ماند.
بنابراین، درآمد هتل با تعداد مسافران نسبت مستقیم دارد. هر قدر اتاقها پر باشد، عایدی هتل بیشتر می شود و هر قدر تعداد اتاق های هتل زیادتر باشد، بهره بیشتری عاید می شود.
برای پر بودن اتاق های هتل، علاوه بر راه های مختلف جلب مشتری، عامل بسیار مؤثر دیگری وجود دارد و آن از پیش رزرو کردن اتاق ها است. یعنی پیش‌فروش کردن و حصول اطمینان از این که تعدادی از اتاق ها رزرو شده و جزو اتاق هایی محسوب می شود که دارای مسافر است.
با ما همراه باشید...
⚜ اعتماد شما سرمایه ماست⚜
✅شرکت تخصصی شاهزاده حمزه با اکیپ بهترین پرسنل رزرواسیون آمادگی دارد رزرواسیون انواع هتل ها با گریدهای مختلف را هندل و نسبت به افزایش درصد اشغال هتل ها اقدام نماید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.
#شرکت_تخصصی_شاهزاده_حمزه
مدیریت : ابوالفضل شاهزاده حمزه
(دکترای مدیریت اجرایی DBA)
مشاوره و تماس :
09152017274
09105503001
@shahzadeh_hamzeh_company
#تجهیز_راه_اندازی_رستوران_هتل #تجهیز_هتل #رزرواسیون_هتل #رزروآنلاین #رزرواسیون #رزرواسیون_آنلاین #رزرو_هتل_مشهد #رزرواسیون_آنلاین_هتل #رزرو_هتل #ابوالفضل_شاهزاده_حمزه #مدیر_هتل
برچسب آگهی

آگهی های مشابه
آگهی های بیشتر برای

هتل ، محل اقامت در نصب آگهی

https://nasbeagahi.com/v/41110
لینک به اشتراک گذاری




این سایت هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده تر معامله کنید.

ارسال پیامگفتگوی آنلاین ارسال به دوستان