خرید و فروش شاتکریت عمرانی کارکرده و اورهال شده

7 ماه پیش
ارسال پیامگفتگوی آنلاین


دسته بندی تجهیزات صنعتی
محل تهران ,چهاردانگه
آدرس تهران
قیمت توافقی
  • ☎️ تماس 1:
    09123232126
  • ◀️نوع آگهی :
    فروش
بنگاه ماشین آلات و تجهیزات عمرانی علیزاده
خریدار و فروشنده انواع دستگاه های شاتکریت ( بتن پاشیده ) کارکرده و دست دوم و اورهال شده در کشور
شماره تماس :
مهندس علیزاده
09123232126

بتن پاششی برای اجرای چه مواردی به کار می رود؟
استفاده از بتن پاششی هم برای اجرای جدید و هم تعمیر سازه های موجود امکان پذیر است. اجرای جدید شامل: پوشش کانال ها، جداره مخازن، تونل ها، لوله ها، بتن ریزی دالها، دیواره ها و گنبدها، کنترل فرسایش شیب های زمین و استخرهای شنا می باشد.

از این روشش پوششی میتوان برای تعمیر بتن های تخریب شده (پس از برداشتن قسمت خراب)، سطوح سنگی، جلوگیری از خردشدگی سطوح جدید، فولاد و چوب برای محافظت در برابر آتش و روکش کردن شمع ها استفاده کرد. همچنین از بتن پاششی میتوان برای سطوح سدها، محافظت سقف در معادن و تونل ها استفاده نمود.

از بتن پاششی برای آستر دودکش ها، کوره ها، تجهیزات پالایشگاهی و تأسیسات مشابه نیز استفاده می شود. در این حالت با استفاده از سیمان آلومینیوم دار و سنگدانه های خاص، بتن پاشیدنی در برابر حرارت زیاد مقاوم می شود. اختلاط، معمولاً با نسبت حجمی خشک 1 به 3 و یا 1 به 4 (یک حجم سیمان است) صورت می گیرد. مقدار کمی از رس نسوز (کمتر از 12 درصد وزن سیمان) میتواند کارایی را افزایش دهد.

مخلوط های فوق، ممکن است بصورت آماده در بسته بندی های خشک در بازار عرضه شوند. این مخلوط ها شامل سیمان آلومینیوم دار و سنگدانه های نسوز مناسب، برای بتن پاششی است.

لایه نسوز را میتوان به کمک شبکه های فلزی جوش شده welded Mesh مسلح نمود. شبکه آرماتور باید حداقل 25 میلیمتر با بدنه فولادی موردنظر فاصله داشته باشد. حداقل باید 25 میلیمتر، پوشش بتنی بر روی آن قرار گیرد. پس از پاشیدن بتن و فرصت برای سخت شدن، می بایست عملیات بعمل آوری را به منظور جلوگیری از ازدیاد دمای بتن پاششی نسوز از 25 درجه سانتیگراد (وقتی از سیمان پر آلومینیم استفاده شده باشد) انجام داد.

بنگاه ماشین آلات و تجهیزات عمرانی علیزاده خریدار و فروشنده انواع شاتکریت ، جت فن ، ست تزریق ، می پمپ ، گچ پاش و مازاد پروژه در کشور میباشد
آدرس : تهران اتوبان آزادگان شرق ، بعد پل آیت الله سعیدی ، لاین کندرو ، بعد از پمپ بنزین علی آباد قاچار ، بنگاه ماشین آلات و تجهیزات علیزاده
شماره تماس :
09123232126
آقای علیزاده

برچسب آگهی

آگهی های مشابه
آگهی های بیشتر برای

تجهیزات صنعتی در نصب آگهی

https://nasbeagahi.com/v/41150
لینک به اشتراک گذاری




این سایت هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده تر معامله کنید.

ارسال پیامگفتگوی آنلاین ارسال به دوستان