مانع پارک خودرو پلاستیکی

5 ماه پیش
ارسال پیامگفتگوی آنلاین


دسته بندی فروشگاه های اینترنتی
محل تهران ,..منطقه 12 تهران
آدرس خیابان امام خمینی نرسیده به میدان حسن آباد کوچه جهانگردی
قیمت توافقی
  • ☎️ تماس 1:
    02166170485
  • ☎️ تماس 2:
    02166172948
  • ◀️وب سایت :
    http://bazaretraffici.com
  • ◀️پیج اینستاگرام:
    http://Instagram.com/bazaretraffici
  • ◀️کانال تلگرام :
    http://telegram.me/bazaretraffici
مخروط ایمنی یا کله قندی ترافیکی به دلیل کاربردهای گسترده ای که دارد، یکی از پر مصرف ترین تجهیزات ترافیکی به شمار می آید. این تجهیزات را می توان به صورت موقتی در معابر و جاده ها قرار داد. از جمله کاربرد های آن می توان به این موارد اشاره کرد: محدود کردن و هدایت تردد در خیابان ها و بزرگراه ها، ادغام مسیرهای مختلف به یکدیگر و یا جداسازی راه ها و علامت گذاری مسیر، نظارت بر ترافیک، هشدار به رانندگان، علامت گذاری محدوده ی فعالیت کارگران و بسیاری از موارد بی شمار دیگر. استفاده از تمام تجهیزات ترافیکی در جهت حفظ ایمنی در مکان های مختلف، هم برای رانندگان و سرنشینان و هم برای امنیت و هشدار به عابران پیاده لازم و ضروری است.

مخروط های ترافیکی کالاهایی همه کاره می باشند، که با انواع مختلفی از وسایل ایمنی جاده مثل مدل های مختلف موانع ترافیکی و بلوکه های جاده ای، زنجیرهای پلاستیکی، شبرنگ های ایمنی ، صفحات پیام و پرچم قابلیت سازگاری دارد. کله قندی ترافیکی برحسب نیاز، در اندازه های گوناگون (از 25 سانت تا 1 متری در انواع مختلفی (کله قندی ترافیکی ژله ای،حلقه دار، قلاب دار، تاشو و ...) تولید و استفاده می شوند.

همچنین به دلیل بی توجهی بعضی از شهروندان به وجود تابلو پارک ممنوع و برای مشخص کرن حریم شخصی، استفاده از مخروط ایمنی امری اجتناب ناپذیر است. کله قندی ترافیکی را می توان در محیط های باز و بسته نظیر اماکن عمومی و خصوصی، همچون پارکینگ های عمومی، مقابل درب ساختمان ها، نمایشگاه های خودرو و ... استفاده کرد.

به دلیل نوع کاربرد مخروطی ایمنی به آن مانع کله قندی نیز می گویند و همانطور که می دانید کله قندی ترافیکی از دسته تجهیزات ترافیکی و از نوع جدا کننده ها به شمار می آید.

فروشگاه بازار ترافیکی به عنوان تولید کننده مخروط ترافیکی محصولات خود را به صورت تک و عمده خدمت مشتریان گرامی عرضه می دارد ، بازار ترافیکی برای رفاه حال مشتریان محترم امکان خرید کله قندی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از فروشگاه بازار تجهیزات ترافیکی از طریق سایت و به صورت مستقیم برای مشتریان خود فراهم نموده است.

انبار: 02166172948 واتس اپ: 09194317031
برچسب آگهی

آگهی های مشابه
آگهی های بیشتر برای

فروشگاه های اینترنتی در نصب آگهی

https://nasbeagahi.com/v/42068
لینک به اشتراک گذاری




این سایت هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده تر معامله کنید.

ارسال پیامگفتگوی آنلاین ارسال به دوستان