فروش تجهیزات پارکینگ

3 سال پیش
ارسال پیامگفتگوی آنلاین


دسته بندی فروشگاه های اینترنتی
محل تهران ,..منطقه 12 تهران
آدرس خیابان امام خمینی نرسیده به میدان حسن آباد کوچه جهانگردی
قیمت توافقی
  • ☎️ تماس 1:
    02166172948
  • ◀️وب سایت :
    http://bazaretraffici.com/catproduct/%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%A7%DB%8C%D9%85%D9%86%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%86%DA%AF
  • ◀️پیج اینستاگرام:
    http://Instagram.com/bazaretraffici
  • ◀️کانال تلگرام :
    http://telegram.me/bazaretraffici
همواره سعی می شود تا از تجهیزات ایمنی پارکینگ برای بالابردن استانداردها.در پارکینگ های عمومی، پارکینگ های مراکز خرید و پارکینگ های مجتمع های مسکونی استفاده شود. فروشگاه اینترنتی بازار ترافیکی به معرفی مهم ترین تجهیزات ایمنی پارکینگ می پردازد که شامل محافظ ستون، کار استاپر،جدا کننده،سرعت گیر رمپ،سرعت گیر پارکینگ،اصلاح شیب رمپ،ترمز گیر رمپ،علائم ایمنی و آینه محدب پارکینگی می شود.

استفاده از لوازم و تجهیزات پارکینگ ها مانع از بروز حوادث و آسیب های احتمالی به خودروها.و سرنشینان آن ها می شود. با رعایت چند نکته اصولی بسیار آسان و نصب تجهیزات ایمنی.می توان به راحتی از بروز حوادث جلوگیری کرده و پارکینگی مطابق با استانداردهای روز طراحی نمود.

نصب تجهیزات پارکینگی هشدارهای لازم را از لحاظ ایمنی و امنیت برای رانندگان،اتومبیل ها و محیط پارکینگ فراهم می کند.برای مجهز کردن پارکینگ های خصوصی و عمومی و ایمن سازی و هم اینطور محافظت از ساختمان پارکینگ ها و جلوگیری از برخورد ماشین ها با هم و جلوگیری از برخورد احتمالی با دیوار و ستون های پارکینگ از انواع تجهیزات پارکینگی استفاده می شود.

تجهیزات پارکینگ شامل انواع تجهیزات ایمنی پارکینگ،انواع جداکننده ها ، قفل پارکینگ ، راه بند تاشو فلزی ، رنگ آمیزی پارکینگ و ... میشود.

سایت اینترنتی بازار ترافیکی ، عرضه کننده تجهیزات پارکینگی و خدمات آن ، به مشتریان محترم خود میباشد.
شماره های تماس: 09194317031-02166172948

برچسب آگهی

آگهی های مشابه
آگهی های بیشتر برای

فروشگاه های اینترنتی در نصب آگهی

https://nasbeagahi.com/v/12286
لینک به اشتراک گذاری




این سایت هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده تر معامله کنید.

ارسال پیامگفتگوی آنلاین ارسال به دوستان