دایود لیزر موهای زائد برند دیلاس فوق سریع

3 سال پیش
ارسال پیامگفتگوی آنلاین


دسته بندی کلینیک ها، درمانگاه ها، مراکز پزشکی
محل تهران ,...منطقه 6 تهران
  • ☎️ تماس 1:
    09129723798
  • ☎️ تماس 2:
    09191782155
  • ◀️وب سایت :
    www.pouyanarvand.com
  • ◀️پیج اینستاگرام:
    pouyan.arvand.med
  • ◀️کانال تلگرام :
    @POUYANAR
دایود لیزر ، بیم های لیزر را با طول موج 808 نانومتر به روی موهای زائد هدف تابش می نماید، انرژی انتقال یافته از طریق بیم های لیزر توسط ملانین موجود در ساقه موی زائد هدف جذب میگردد، و هر چه میزان این انرژی جذب شده توسط ملانین ها بیشتر باشد ، ضریب پاسخ دهی لیزر حذف موی زائد بالاتر رفته و نتایج درمانی مطلوب تری را در پوست هدف شاهد خواهیم بود.
این دایود لیزر دارای مولد لیزر شرکت Dilas آلمان از برترین برند های لیزر های پزشکی در دنیا میباشد که توسط شرکت پویان اروند نمایندگی گرفته است و میتواند بیم های لیزر را با انرژی دقیق و مناسب و بدون افت توان ، بر روی موهای زائد هدف ، تابش نماید.
این دایود لیزر شرکت پویان اروند با سرعت عمل بسیار بالائی که در حذف موهای زائد از خود نشان داده است موجب میگردد در نواحی با گستردگی موهای زائد زیاد ، اپراتور خسته نشده و با زمان بسیار کمتری بتواند کل ناحیه مورد نظر را با دقت مورد تابش بیم های پر انرژی لیزر دایود قرار دهد ، چرا که این دایود لیزر ، توانائی انجام 10 شات لیزر در هر ثانیه بر روی ناحیه ی هدف را دارا میباشد، پس در سریعترین زمان ممکن و با دقتی بی نظیر موهای زائد از بین خواهند رفت.
سیستم خنک سازی پیشرفته ی مولد لیزر DiLAS پویان اروند که به منظور جلوگیری از ورود تنش حرارتی به مولد لیزر پس از هر بار شات زدن پر سرعت توسط این دستگاه و برای افزایش طول عمر و دقت عملکرد واقعی مولد لیزر Dilas آلمان از سیستم میکرو کانال هایی (Micro-Channel) بجهت گردش سریع و روتین آب مطابق با سیکل عملکردی مولد لیزر جهت
خنک سازی این مولد لیزر پر قدرت استفاده می شود. که این سیستم خنک کننده از یک شرکت معتبر آمریکائی توسط DiLAS وارد گردیده و برای حفاظت گرمائی مولد لیزر با آن بطور دقیق سنکرون شده است. و در شکل زیر بطور کامل آن را مشاهده می نمائید.

برچسب آگهی

آگهی های مشابه
آگهی های بیشتر برای

کلینیک ها، درمانگاه ها، مراکز پزشکی در نصب آگهی

https://nasbeagahi.com/v/13466
لینک به اشتراک گذاری




این سایت هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده تر معامله کنید.

ارسال پیامگفتگوی آنلاین ارسال به دوستان