منبع تحت فشار 40 لیتر تکنیک پمپ

1 سال پیش
ارسال پیامگفتگوی آنلاین


دسته بندی حیاط و ایوان
محل سمنان ,گرمسار
آدرس تهران بازار آهن
قیمت توافقی
  • ☎️ تماس 1:
    02155510747
  • ☎️ تماس 2:
    09126486473
  • ◀️وب سایت :
    https://parsmakhzanplastik.com
  • ◀️پیج اینستاگرام:
    sanatabpars
  • ◀️کانال تلگرام :
    Sanat_ab_pars
فلنج منبع تحت فشار یکی از قطعات مورد استفاده در کار با پمپ آب می باشند. آنها قطعه ای باریک داخلی یا خارجی هستند که از جنس آهن بوده و در انتهای لوله و منبع تحت فشار قرار می گیرند و یک دسترسی راحت تر جهت تنظیم، تمیز کردن و بررسی سیستم لوله کشی و منبع را برای شما فراهم می آورند. از فلنج منبع تحت فشار هم چنین در اتصال دو لوله به یکدیگر نیز استفاده می شود.

این فلنج ها معمولا از یک ورق 2 تا 5 میلی متر تشکیل شده اند، که در ابتدا به وسیله دستگاه پرس، پرس کاری می شوند و سپس بوشن ورودی منبع برروی آنها جوش می خورد ولی در روش های نوین، در تولید فلنج منبع تحت فشار، بوشن و قطعه اصلی فلنج به صورت یک تکه و با دستگاه پرس ساخته می شود و سپس عملیات دنده کاری بر روی آن صورت می گیرد.

فلنج منبع تحت فشار دارای انواع مختلفی می باشد که برحسب نوع خود به لوله و تانک متصل می شود. دو نوع فلنج استیل و جوش آلومینیوم، در بازار موجود است که بسیار محکم و قوی بوده و از لحاظ ظاهر باریک تر هستند اما نوع دیگری از فلنج وجود دارد که از جنس پروپیلن بوده و دارای استاندارد EPDM می باشد. همانطور که گفته شد این فلنج از پروپیلن ساخته شده و توسط شیشه تقویت شده است. این فلنج ها در برابر مواد شیمیایی، خوردگی و ترک خوردگی ناشی از ضربه مقاوم می باشند. همچنین آنها بسیار سرسخت بوده و در عین حال سبک می باشند.

برچسب آگهی

آگهی های مشابه
آگهی های بیشتر برای

حیاط و ایوان در نصب آگهی

https://nasbeagahi.com/v/37444
لینک به اشتراک گذاری




این سایت هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده تر معامله کنید.

ارسال پیامگفتگوی آنلاین ارسال به دوستان