صندوق فروشگاهی پوز لمسی

9 ماه پیش
ارسال پیامگفتگوی آنلاین


دسته بندی تجهیزات فروشگاه و مغازه
محل تهران ,...منطقه 2 تهران
آدرس دفتر مرکزی : تهران-ونک- ملاصدرا- خیابان شیرازی شمالی- کوچه فلاحی، پلاک 4- طبقه پنجم- واحد 9 و 10
قیمت 29,500,000 تومان
  • ☎️ تماس 1:
    02143000025
  • ☎️ تماس 2:
    09307589920
  • ◀️نوع آگهی :
    فروش
  • ◀️وب سایت :
    https://bayamax.com/category-product/cash-register/
  • ◀️پیج اینستاگرام:
    https://www.instagram.com/bayamaxpos
هر کسب‌ وکار حرفه‌ای که در عرصه خرده فروشی فعالیت می‌کند، به یک صندوق فروشگاهی مدرن نیاز دارد. این صندوق‌ها علاوه بر پرداخت، مدیریت موجودی، سود و زیان و میزان مالیات پرداختی را به راحتی و درجا محاسبه و گزارش می‌کند.

با این توضیحات در مشاغلی مثل سوپرمارکت، هایپرمارکت، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رستوران، کافی شاپ و … که در طول روز یا با مراجعین زیادی روبرو هستند و یا تنوع اقلام زیادی دارند، می بایست از صندوق فروشگاهی استفاده کنند. این صندوق‌ها علاوه بر استحکام مناسب، حافظه قدرتمند، مانیتور با وضوح بالا و لمسی، می‌توانند به انواع لوازم جانبی نیز متصل شوند.
به کدام برند صندوق فروشگاهی می‌توانیم اعتماد کنیم تا هم گارانتی مناسبی داشته باشد و هم خدمات پس از فروش در سراسر کشور ارائه کند؟

پیشنهاد ما به شما صندوق فروشگاهی بایامکس مدل k4-J19 است.
خرید اقساطی صندوق فروشگاهی
آیا به دنبال خرید صندوق فروشگاهی اقساطی هستید تا بتوانید طی پرداخت چند قسط، محصول خود را خریداری کرده و کسب و کارتان را شروع کنید؟ آنچه که در انتخاب سیستم فروش مناسب برای کسب ‌و کار شما اهمیت فوق العاده زیادی دارد، این است که هم نیازهای فعلی و هم آینده تجارت‌تان را در مرکز توجه قرار بدهید. لازم است که در مورد محبوب‌‌ترین سیستم‌های صندوق فروشگاهی تحقیق کرده و مشخصات هر یک از آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید. پس از ارزیابی مشخصات هر یک از آن‌ها بهتر می‌توانید تناسب محصول با کسب و کار خود را سنجش کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنید.
صندوق های فروشگاهی شرکت ترنا سیستم با نشان تجاری بایامکس در 4 مدل مختلف K4-i3 ، K2(i3)، K2 (j19) ، K4(j19) با ویژگی های متعدد تولید و عرضه می‌شود.
برچسب آگهی

آگهی های مشابه
آگهی های بیشتر برای

تجهیزات فروشگاه و مغازه در نصب آگهی

https://nasbeagahi.com/v/40778
لینک به اشتراک گذاری




این سایت هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه ی راهنمای خرید امن، آسوده تر معامله کنید.

ارسال پیامگفتگوی آنلاین ارسال به دوستان